SamISI Samarqand iqtisodiyot va servis instituti

Xizmat koʻrsatish (front office) boʻlimi vazifalari

Talabalarga xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

  • dars jadvallari haqida maʼlumot taqdim etish;
  • qayta oʻqish uchun fan guruhlariga ariza yuborishga yordam berish;
  • joriy, oraliq va yakuniy nazoratlar toʻgʻrisida talabalarga maʼlumot taqdim etish;
  • sirtqi va masofaviy taʼlim shaklida oʻqiyotgan talabalar uchun chaqiruv qogʻozini shakllantirish;
  • akademik maʼlumotnoma va transkript berish;
  • imtihonlar roʻyxatini taqdim etish;
  • oʻqishni koʻchirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga yordam berish;
  • oliy taʼlim tashkilotlariga ikkinchi taʼlimga kirish uchun onlayn ariza topshirishga yordam berish;
  • oliy taʼlim tashkilotlarining magistratura (klinik ordinatura) bosqichiga kirish uchun onlayn ariza topshirishga yordam berish;
  • talaba guvohnomasi hamda turar joyi guvohnomasini yaratish va taqdim etish;
  • talabaga oʻzining GPA koʻrsatkichi haqida maʼlumotnoma taqdim etish;
  • talabalarning “HEMIS” axborot tizimidagi parolini tiklash;
  • talabalarga tibbiy sugʻurta olish uchun yordam berish;
  • oʻqishga qabul va oʻqishni koʻchirish yuzasidan konsultatsiya berish; 
  • oliy taʼlim tashkilotida mavjud turli xizmatlar va resurslar haqida maʼlumot berish; 
  • talabalar turar joyiga koʻchib oʻtganlarni vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish uchun hujjatlarni tayyorlash.

Ilmiy va innovatsion faoliyat boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

  • grantlar va tanlovlar haqida maʼlumot berish;
  • ilmiy konferensiyalar haqida maʼlumot berish;
  • innovatsion gʻoya va startaplarni roʻyxatdan oʻtkazishga yordam berish;
  • talabalarga nomdor stipendiyalar haqida maʼlumot berish hamda ariza 
  • berishda koʻmaklashish;
  • ilmiy loyihalar toʻgʻrisida konsultatsiya berish;
  • “Ustoz-shogird maktabi”ga aʼzo boʻlishga yordam berish;
  • oliy taʼlim tashkiloti tomonidan tashkil etilayotgan ilmiy konferensiya, seminar va boshqa ilmiy-innovatsion tadbirlarni talabalar orasida ommalashtirish;
  • talabalarga ilmiy toʻgaraklar haqida maʼlumot berish hamda amaliy yordam koʻrsatish.

Xalqaro aloqalar va akademik mobillik boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

  • oʻqish joyidan ingliz tilida maʼlumotnoma berish;
  • turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari (mahalliy va xorijiy OTTlar bilan) boʻyicha maʼlumotlarni taqdim etish;
  • oʻqishga qabul qilingan xorijlik talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;
  • xorijiy oliygohlarda tahsil olishda konsultatsiya berish;
  • xorijlik talabalar uchun viza xizmatlarini amalga oshirish;
  • xorijlik talabalarga toʻlov-shartnomalarini taqdim etish;
  • xorijlik talabalarni Oʻzbekiston Respublikasida vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish xizmatlarini amalga oshirish;
  • xorijlik talabalarni oʻqishga qabul qilish boʻyicha konsultatsiya berish, ariza va talab etiladigan hujjatlarni koʻrib chiqish uchun qabul qilish;
  • xorijlik talabalarga oliy taʼlim tashkilotidagi oʻquv jarayonlari haqida maʼlumot berish; 
  • qoʻshma ta’lim dasturlari haqida ma’lumot berish va talabalar orasida targʻibot qilish;
  • xorijda oʻqish uchun “El-yurt umidi” jamgʻarmasi stipendiya tanlovi va xorijiy e’lonlar haqida ma’lumot berish;
  • xalqaro reytinglar (QS, THE, Green Metric)da oʻrin egallagan oliy ta’lim muassasalari toʻgʻrisida talabalarga ma’lumot berish;
  • xalqaro forumlarda imzolangan bitimlar va bayonlar haqida talabalarga ma’lumot berish;
  • xorijiy tillarni oʻrganish kurslari haqida ma’lumot berish.

Buxgalteriya va marketing boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha: 

  • ishga joylashgan bitiruvchilar haqida maʼlumotlarni olish va kiritish;
  • toʻlov-shartnoma summasini aniqlash, hisoblash va taqdim etish, shuningdek, toʻlov-shartnomasi olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;
  • talabalar o‘zlashtirish ko‘rsatkichlari va boshqa hollar uchun stipendiya tayinlash boʻyicha (dekanat yoki o‘quv uslubiy boshqarma tomonidan taqdim etilgan) bildirgi asosida hemis platformasidagi natijalarga ko‘ra stipendiya buyrug‘ini tayyorlash;
  • akademik qarzdor talabalar uchun qayta oʻzlashtirish bo‘yicha toʻlov miqdorlarini aniqlash va tasdiqlash, qayta oʻqishga shartnoma olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;
  • ijara subsidiyasi uchun ariza yozishga koʻmaklashish;
  • talabalarning yotoqxonalarga joylashishi uchun ariza berishga koʻmaklashish;
  • talabalarga ishga joylashish borasida tavsiyalar berish;
  • potensial ish beruvchilar roʻyxatini shakllantirish va talabalarga yetkazish.

Maʼlumotlar bazasi (back office) boʻlimi vazifalari

Statistik maʼlumotlarni yuritish sektori bo‘yicha:

  • talabalar, resurslar, shartnomalar, mashgʻulotlar va talabalarning oʻzlashtirishi haqidagi turli xil statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;
  • talabalarning kursdan kursga qolishi, talabalar safidan chetlashtirilishi va akademik taʼtilga chiqishi boʻyicha statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;
  • oʻqishni koʻchirish va tiklashga tavsiya etilgan talabalarga oid statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;
  • topshiriq va murojaatlarga asosan oliy taʼlim tashkiloti faoliyatiga doir statistik maʼlumotlarni taqdim etishga tayyorlash;
  • oliy taʼlim tashkilotlari tomonidan Statistika agentligiga taqdim etiladigan hisobot shakllarini yuritish;
  • bitiruvchilar toʻgʻrisida umumiy maʼlumotlar bankini shakllantirish;
  • bitiruvchilar bandligini ta’minlash hamda ishga joylashganligi bo‘yicha olib borilgan monitoring yuzasidan maʼlumotlarni olish, umumlashtirish va tahlil qilish; 
  • “HEMIS” axborot tizimiga kiritilayotgan statistik maʼlumotlarning toʻgʻriligini tahlil qilib borish. 

Oʻquv jarayonini muvofiqlashtirish sektori bo‘yicha:

  • akademik guruhlarni shakllantirish;
  • talabalarga qayta oʻqishni tashkil qilish (fan guruhlari, dars jadvali va nazorat jadvallarini yaratish, arizalarni koʻrib chiqish);
  • talabalarni tegishli fanlarga biriktirish;
  • talabalarni tizimga kiritish va tegishli guruhlarga biriktirish;
  • tyutorga tegishli guruhlarni biriktirish;
  • oʻquv rejada mavjud fanlarni semestrlarga biriktirish;
  • qabul qilingan talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;
  • talabalar harakati (talabalar safidan chetlashtirish, kursda qoldirish, oʻqishini koʻchirish, akademik taʼtilga chiqarish va qaytarish, oʻqishini tiklash)ni muvofiqlashtirish va rasmiylashtirish; 
  • talabalarni kursdan kursga oʻtkazish;
  • talabalarning o‘zlashtirish ko‘rsatkichini umumlashtirish va tahlil qilish; 
  • talabalarning maʼlumot bazalarini shakllantirish va yangilab borish;
  • oʻqishni bitirgan talabalarni tegishli tartibda rasmiylashtirish;
  • “HEMIS” tizimi orqali talabalar davomatini nazorat qilish, kunlik davomat hisobotini olish va fanlar boʻyicha davomatni monitoring qilish;
  • dars jadvallarini hamda joriy, oraliq va yakuniy nazorat grafiklarini “HEMIS” axborot tizimida shakllantirish. 

Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori bo‘yicha:

  • oliy taʼlim tashkilotini tugatgan talabalar hujjatlarini toʻplab yigʻma jildga tikish, roʻyxatga olish va arxivga qadar saqlash;
  • familiyasi oʻzgargan, akademik taʼtilga chiqqan, yoʻnalishni va fakultetni oʻzgartirgan, kursda qoldirilgan, talabalar safidan chiqarilgan talabalarning buyruqlaridan koʻchirmalarni talabalar bazasiga joylashtirish;
  • oʻqishni boshqa oliy taʼlim tashkilotiga koʻchirish munosabati bilan talabalar safidan chetlatilgan talabalarni hamma kerakli hujjatlarini talabaga yetkazish;
  • qatʼiy hisobdagi hujjatlar shakllarini (diplom, diplomga ilova, akademik sertifikatlar va boshqalar) taqdim etish;
  • qatʼiy hisobdagi blankalarini (diplom blankalari, akademik guvohnomalar, diplom ilovasi va boshqalar) qabul qilish, saqlash va berishni tashkil etish;
  • akademik qarzdor talabalarni aniqlash; 
  • bitiruvchilarga berilgan diplomlarning haqiqiyligini tasdiqlash maqsadida doimiy ravishda https://OTT.mehnat.uz va http://d-arxiv.edu.uz platformalari orqali tashkilot va muassasalar bilan yozishmalarni amalga oshirish, yoʻqotilgan diplom va ilovalar oʻrniga dublikat berish toʻgʻrisidagi murojaatlarga javob qaytarish.